Посольство України в Румунії

8, Київ 12:58

Поширені запитання/FAQ

Інформаційна брошура щодо надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії

Інформаційну брошуру щодо надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії можна завантажити тут.

Паспортні питання

Де можна оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Незалежно від місця проживання (реєстрації) заявника оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон здійснюють:

- за кордоном – закордонні дипломатичні установи України (http://mfa.gov.ua/ua/about-mfa/abroad/embassies);

- на території України – органи та підрозділи Державної міграційної служби України (http://dmsu.gov.ua/pro-dms-ukrainy/struktura-dms-ukrainy/teritorialni-organi).

Які документи потрібно подавати до закордонної дипломатичної установи України для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон
у зв’язку з закінченням терміну дії наявного паспорта, у зв’язку з відсутністю у ньому вільних сторінок, непридатності паспорта до подальшого використання чи виявлення помилки в інформації, що внесена до паспорта?

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметри та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів (у разі оформлення паспорта особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу);

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (паспорт громадянина України для виїзду за кордон, паспорт громадянина України, дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України тощо);

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном. При цьому термін та мета перебування за кордоном не має значення;

- заяву про відмову від внесення інформації (у тому числі відцифрованих відбитків пальців рук) до безконтактного електронного носія, що імплантований до паспорта для виїзду за кордон (у разі потреби). У цьому випадку видається паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що не містить безконтактного електронного носія;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати. При цьому, інформацію щодо тарифів консульського збору, що справляється за оформлення паспорта, ви можете отримати на веб-сторінці посольства чи консульства України за кордоном, до якого подаватимуться документи;

- закордонний паспорт, що підлягає обміну або документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт для виїзду за кордон підлягає обміну.

Які документи потрібно подавати до закордонної дипломатичної установи України для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон
у зв’язку з втратою або викраденням паспорта?

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів;

- у довільній формі заяву про оформлення паспорта для виїзду за кордон у зв’язку з його втратою або викраденням;

- документ (протокол, довідка тощо), виданий компетентними органами держави, в якій втрачено або викрадено паспорт, що підтверджує факт звернення заявника з приводу його втрати або викрадення;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметри та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів (у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу);

- у разі наявності, документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- документ, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном. При цьому термін та мета перебування за кордоном не має значення;

- заяву про відмову від внесення інформації (у тому числі відцифрованих відбитків пальців рук) до безконтактного електронного носія, що імплантований до паспорта для виїзду за кордон (у разі потреби). У цьому випадку видається паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що не містить безконтактного електронного носія;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати. При цьому, інформацію щодо тарифів консульського збору, що справляється за оформлення паспорта, ви можете отримати на веб-сторінці посольства чи консульства України за кордоном, до якого подаватимуться документи.

Громадянам України, які постійно проживають за кордоном та втратили свій закордонний паспорт під час перебування в Україні або такий паспорт є недійсним з інших причин, для оформлення нового закордонного паспорта потрібно звертатися до найближчого територіального підрозділу Державної міграційної служби України.

Які документи потрібно подавати до закордонної дипломатичної установи України для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дітям до 16-ти років?

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів, одного з батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників або інших представників та окрема заява другого з батьків (у випадках його відсутності в момент подачі документів засвідчується нотаріально). Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметри та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів (у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу);

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- свідоцтво про народження (у разі оформлення паспорта для виїзду за кордон вперше);

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном. При цьому термін та мета перебування за кордоном не має значення;

- заяву про відмову від внесення інформації (у тому числі відцифрованих відбитків пальців рук) до безконтактного електронного носія, що імплантований до паспорта для виїзду за кордон (у разі потреби). Заяву від імені дитини подають її батьки (якщо батьки не перебувають у шлюбі, - той з батьків, з ким проживає особа), усиновлювачі, опікуни, піклувальники або інші представники чи представники закладів, які виконують функції опікунів чи піклувальників над цією особою. Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства. У цьому випадку видається паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що не містить безконтактного електронного носія.

- квитанція про сплату консульського збору за розгляд заяви-анкети. Консульський збір за оформлення закордонного паспорта дітям до 16-ти років не стягується.

При оформленні закордонного паспорта дитині, яка проживає з одним із батьків, необхідно додати також оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:

- свідоцтво про смерть другого з батьків;

- рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

- рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

- рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним.

Чи можна внести відомості про дитину до паспорта батьків?

Ні. Кожній дитині-громадянину України оформлюється окремий паспорт (інше законодавством України не передбачено)

Яким чином документуються новонароджені за кордоном діти (громадяни України)?

Незалежно від віку кожен громадянин України має право на отримання паспорта для виїзду за кордон.

Для оформлення паспорта на ім’я новонародженої за кордоном дитини (громадянина України) до закордонної дипломатичної установи України подаються:

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів, одного з батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників або інших представників та окрема заява другого з батьків (у випадках його відсутності в момент подачі документів засвідчується нотаріально). Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметри та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів;

- довідка про реєстрацію особи громадянином України (оформлюється в закордонній дипломатичній установі України);

- свідоцтво про народження;

- документ або відмітка в паспорті одного з батьків або іншого законного представника дитини, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном (термін та мета перебування за кордоном не має значення);

- заяву про відмову від внесення інформації (у тому числі відцифрованих відбитків пальців рук) до безконтактного електронного носія, що імплантований до паспорта для виїзду за кордон (у разі потреби). Заяву від імені дитини подають її батьки (якщо батьки не перебувають у шлюбі, - той з батьків, з ким проживає дитина), усиновлювачі, опікуни, піклувальники або інші представники чи представники закладів, які виконують функції опікунів чи піклувальників над цією особою. Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства. У цьому випадку видається паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що не містить безконтактного електронного носія;

- квитанція про сплату консульського збору за розгляд заяви-анкети. Консульський збір за оформлення закордонного паспорта не стягується.

При оформленні закордонного паспорта дитині, яка проживає з одним із батьків, необхідно додати також оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:

- свідоцтво про смерть другого з батьків;

- рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

- рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

- рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими або засвідчені апостилем (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) разом із нотаріально засвідченим перекладом українською мовою.

Яким чином здійснити за кордоном обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку зі зміною інформації (наприклад, прізвища), внесеної до попереднього паспорта?

У таких випадках обмін паспорта за кордоном здійснюється громадянам України, які постійно проживають за кордоном: отримали дозвіл компетентних органів України на постійне проживання за кордоном.

До закордонної дипломатичної установи подаються:

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметри та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів (у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу);

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном. При цьому термін та мета перебування за кордоном не має значення;

- заяву про відмову від внесення інформації (у тому числі відцифрованих відбитків пальців рук) до безконтактного електронного носія, що імплантований до паспорта для виїзду за кордон (у разі потреби). У цьому випадку видається паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що не містить безконтактного електронного носія;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати. Інформацію щодо тарифів консульського збору, що справляється за оформлення паспорта, ви можете отримати на веб-сторінці посольства чи консульства України за кордоном, до якого подаватимуться документи;

- закордонний паспорт, що підлягає обміну;

- документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про переміну імені, свідоцтво про розірвання шлюбу тощо).

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими або засвідченими апостилем (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) разом із нотаріально засвідченим перекладом українською мовою.

Громадянам України, які зареєстровані на території України та тимчасово перебувають за кордоном, при зміні прізвища мають протягом одного місяця здійснити обмін паспорта громадянина України (так званого „внутрішнього паспорта”) виключно за місцем реєстрації в Україні.

Оформлення паспорта громадянина України в цьому випадку закордонними дипломатичними установами України законодавством України не передбачено.

Які терміни виготовлення та порядок доставки паспортів за кордон?

До трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору - без урахування строків доставки.

Оформлення закордонних паспортів в Україні здійснюється централізовано.

Персоналізовані Державним центром персоналізації документів, що знаходиться в Києві, паспорти надсилаються до МЗС, яке доставляє їх до посольств та консульств України дипломатичною або командирською поштою.

При цьому, за письмовою заявою громадянина на ім’я якого оформляється паспорт, або за заявою його законного представника, паспорт може бути надісланий до посольства чи консульства міжнародним експрес-відправленням. Така доставка здійснюється виключно за рахунок заявника або його законного представника.

У такому випадку заявник при подачі до посольства чи консульства України пакету документів про оформлення паспорта та згаданої заяви має додавати також підтвердження про оплату доставки виготовленого паспорта до посольства чи консульства або номер рахунку у відповідній компанії, яка здійснює експрес-відправлення, відкритий на ім’я заявника.

Який термін дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

10 років - для громадян, які досягли 16-ти річного віку.

Особам, які не досягли 16-річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки (у тому числі особам, які досягли, наприклад, 14-ти чи 15-ти річного віку).

Яка вартість оформлення закордонною дипломатичною установою України паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Розмір консульського збору за оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон визначається відповідно до Тарифів консульського збору, які розміщені на офіційних веб-сторінках кожної закордонної дипломатичної установи України.

Чи потрібно здавати старий закордонний паспорт, який підлягає обміну?

Як правило, після оформлення паспорта для виїзду за кордон попередній паспорт для виїзду за кордон вилучається та анулюється шляхом пробиття не менш як одного отвору в машинозчитуваній зоні (крім випадку оформлення в установленому порядку другого паспорта для виїзду за кордон), після чого списується та знищується.

Водночас, за заявою особи її анульований паспорт для виїзду за кордон може не вилучатися, якщо в ньому проставлені одна чи декілька дійсних віз.

Які документи потрібно подавати до закордонної дипломатичної установи України для оформлення посвідчення особи на повернення в Україну?

- документ (протокол, довідку тощо), виданий компетентними органами країни перебування, що підтверджує факт звернення заявника з приводу втрати проїзного документа;

- або документ, що дає громадянину України право на виїзд з України та посвідчує особу під час перебування за її межами, якщо строк дії такого документа закінчився або встановлено, що він є недійсним з інших причин;

- заяву-анкету;

- дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.;

- документи, які дозволяють ідентифікувати особу заявника та підтвердити належність до громадянства України;

При наданні заявником зазначених вище документів посвідчення може бути оформлене в день подання громадянином відповідної заяви та видане без попереднього запиту до органів внутрішніх справ за місцем проживання заявника в Україні.

У разі відсутності в заявника документів, що посвідчують його особу та підтверджують належність до громадянства України, дипломатичне представництво або консульська установа України в день подання відповідної заяви-анкети зобов’язана надіслати запит за місцем реєстрації заявника в Україні з метою встановлення особи та підтвердження його належності до громадянства України.

За оформлення та видачу посвідчення стягується консульський збір згідно з чинними тарифами. Інформацію щодо тарифів консульського збору, що справляється за оформлення посвідчення особи на повернення в Україні, ви можете отримати на веб-сторінці посольства чи консульства України за кордоном, до якого подаватимуться документи.


У чому полягає та для чого потрібен консульський облік у закордонній дипломатичній установі України?

Консульський облік полягає в добровільній реєстрації в закордонній дипломатичній установі України громадянина України, який постійно проживає або тимчасово перебуває за кордоном.

Разом з тим, реєстрація на консульський облік допомагає громадянину своєчасно отримати повноцінну консульську допомогу як юридичну, так і фактичну при виникненні будь-яких непередбачуваних обставин. Реєстраційні дані, зокрема, надають можливість консулу оповістити/розшукати українських громадян (або його рідних в Україні) у випадках виникнення «форс-мажорних обставин»: стихійне лихо, нещасний випадок або смерть тощо. Крім того, ціла низка юридичних формальностей по забезпеченні реалізації законодавчих норм відбувається «за місцем реєстрації громадянина України».

Консульський облік здійснюється випадках:

- постійного проживання громадянина України на законних підставах за кордоном;

- тимчасового перебування громадянина України за кордоном на законних підставах більше ніж три місяці;

- зміни місця проживання в межах однієї держави або переїзду з однієї іноземної держави до іншої;

- зміни меж консульського округу посольства чи консульства;

Прийняття на консульський облік громадянина України здійснюється в ЗДУ, на території консульського округу якої він на законних підставах постійно проживає або тимчасово перебуває у термін більший, аніж три місяці.

При зміні персональних даних громадянином України заповнюється заява, яка подається до посольства чи консульства особисто, надсилається поштою або іншими засобами зв'язку.

Види консульського обліку:

- тимчасовий

- постійний

Хто і за яким порядком приймається на постійний консульський облік?

На постійний консульський облік приймаються/реєструються громадяни України, які відповідно до чинного законодавства України є такими, що постійно проживають за кордоном: отримали дозвіл компетентних органів України щодо постійного проживання за кордоном та мають у паспорті громадянина України для виїзду за кордон відповідний дозвільний штамп – «Постійне проживання».

Для прийняття на постійний консульський облік громадянин України подає:

- заяву;

- заповнену облікову картку громадянина України, який постійно проживає за кордоном;

- паспортний документ;

- копії сторінок паспортного документа з написами і відомостями про пред'явника документа, відміткою про виїзд на постійне проживання за кордон;

- оригінал і копію виданого компетентними органами іноземної держави дозволу, що дає право на проживання в цій іноземній державі;

- фотокартку розміром 3,5 на 4,5 сантиметри;

- документ, що підтверджує сплату консульського збору.

Інформацію щодо тарифів консульського збору, що справляється за оформлення посвідчення особи на повернення в Україні, ви можете отримати на веб-сторінці посольства чи консульства України за кордоном, до якого подаватимуться документи.

У разі звернення про прийняття на постійний консульський облік законним представником, окрім зазначених документів, подаються оригінал та копія документів, що посвідчують особу та повноваження законного представника.

При прийнятті на постійний консульський облік дитини віком до 16 років заява про прийняття такої дитини на облік та облікова картка на неї заповнюються одним з батьків або законним представником.

За прийняття на постійний консульський облік дітей віком до 16 років консульський збір не стягується.

За прийняття на постійний консульський облік у зв'язку зі зміною меж консульського округу посольства чи консульства консульський збір не стягується.

Хто і за яким порядком приймається на тимчасовий консульський облік?

Громадяни України, які планують тимчасово перебувати на законних підставах за кордоном більш ніж три місяці приймаються/реєструються на тимчасовий консульський облік у відповідному посольстві чи консульстві України на термін, зазначений у виданому компетентними органами іноземної держави дозволі, що дає право на проживання в цій іноземній державі.

При прийнятті на тимчасовий консульський облік громадянин України подає:

- заяву;

- заповнену облікову картку громадянина України, який тимчасово перебуває за кордоном;

- паспортний документ;

- копії сторінок паспортного документа з написами і відомостями про пред'явника документа;

- оригінал і копію виданого компетентними органами іноземної держави дозволу, що дає право на проживання в цій іноземній державі.

- фотокартку розміром 3,5 на 4,5 сантиметри.

У разі звернення про прийняття на тимчасовий консульський облік законним представником, окрім зазначених документів, подаються оригінал та копія документа, що посвідчує особу та повноваження законного представника.

У разі підтвердження підстав для подальшого законного перебування громадян України за кордоном після закінчення дати, зазначеної у штампі, що проставляється в паспортному документі громадянина України, тимчасовий консульський облік може бути продовжений на термін, зазначений у документі, виданому компетентними органами іноземної держави.

За прийняття на тимчасовий консульський облік консульський збір не стягується.


Який порядок зняття громадян з постійного консульського обліку у закордонній дипломатичній установі України при поверненні в Україну на постійне проживання?

Громадянин України подає заяву та паспортний документ до посольства чи консульства або до підрозділу Державної міграційної служби України, до якого громадянин звертається про реєстрацію на території України.

За зняття з консульського обліку консульський збір не стягується.

За яких обставин та як відбувається зняття з тимчасового консульського обліку?

Автоматично, по завершенню та відсутності продовження терміну дозволу, виданого компетентними органами іноземної держави, що дає право на проживання в державі.

Інформаційна довідка для громадян України, які планують подорожувати на автотранспортних засобах до Румунії

 

Для використання автомагістралей Румунії передбачена сплата податку у вигляді спеціальної наклейки на скло (ROVINIETA). В залежності від категорії транспортного засобу встановлено розмір сплати податку.

ROVINIETA можна придбати на 1 або 7 діб, на 30 або 90 діб, на 1 рік.

Ціни на ROVINIETA:

Категорія A

1 доба – не можливо придбати для автотранспорту категорії А;

7 діб – 3 euro;

30 діб – 7 euro;

90 діб – 13 euro;

12 місяців – 28 euro.

Категорія B

1 доба - не можливо придбати для автотранспорту категорії B;

7 діб – 6 euro;

30 діб – 16 euro;

90 діб – 36 euro;

12 місяців – 96 euro.

Категорія C

1 доба – 4 euro;

7 діб – 20 euro;

30 діб – 52 euro;

90 діб – 120 euro;

12 місяців – 320 euro.

Категорія D

1 доба – 7 euro;

7 діб – 35 euro;

30 діб – 91 euro;

90 діб – 210 euro;

12 місяців – 560 euro.

Категорія E

1 доба – 9 euro;

7 діб – 45 euro;

30 діб – 117 euro;

90 діб – 270 euro;

12 місяців – 720 euro.

Категорія F

1 доба – 11 euro;

7 діб – 55 euro;

30 діб – 143 euro;

90 діб – 374 euro;

12 місяців – 1.210 euro.

 УВАГА! Водії автотранспортних засобів, які не мають дійсної ROVINIETA, підлягають сплатити штраф у розмірі близько 4500 румунських леїв (1000 euro). На сайті https://www.roviniete.ro  запропонована система підрахунку сплати вищезгаданого податку (відповідно категорії транспортного засобу) з можливістю прибання онлайн. ROVINIETA також можна придбати на прикордонних контрольно-пропускних пунктах, АЗС, торгівельних точках.

Інформація щодо процедури вилучення посвідчення водія за  порушення правил дорожнього руху на території Румунії

Практика вилучення посвідчення водія в країні перебування регламентована положеннями наступних міжнародних документів:

-    Європейська Конвенція про міжнародні наслідки позбавлення права керування автотранспортним засобом від 03 червня 1976 року;

-    Віденська Конвенція про дорожній рух від 08 листопада 1986 року (з доповненнями від 03 березня 1993 р.).

За процедурою, при вилученні посвідчення водія представником компетентного органу Румунії складається протокол про вилучення документу (копія або оригінал залишається правопорушнику), видається довідка для пересування територією Румунії та документ  із зазначенням суми для сплати штрафу, передбаченого румунським законодавством.  Протягом 3-4 тижнів  компетентні органи Румунії надсилають вилучене посвідчення водія  на адресу Посольства,  яке, в свою чергу, пересилає документ дипломатичними каналами  до компетентного  органу за місцем видачі в Україні.

Відповідно до ст. 42 Віденської Конвенції про дорожній рух від 08.11.1986 р., за умови сплати штрафу за правопорушення та надання нотаріально засвідченої заяви – зобов’язання правопорушника про залишення території Румунії протягом доби, посвідчення може бути повернено особисто в той самий день.


Консульський відділ Посольства України в Румунії
Керівник: Гончарова Анна Олександрівна
Другий секретар з консульських питань
Адреса: 011 862, Румунія, м. Бухарест, бульвар Авіаторілор, № 24, Сектор 1. Переглянути на мапі
Телефон: (0040-21) 230-36-60, у разі загрози життю чи загибелі громадян України прохання телефонувати на Гарячу лінію Посольства за цим же номером телефону.
Факс: (0040-21) 230-36-69
Ел. пошта: consulat.ro@gmail.com
Графік роботи:

 

Прийом громадян України

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:    09:30 – 12:30

                    15:00 – 17:00

Перерва       13:00 – 14:30

Громадяни певних категорій (інваліди, вагітні, тяжкохворі)    обслуговуються позачергово цілий робочій день.

У неробочий та неприйомний час, вихідні та святкові дні прийом громадян  України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:    9:30 —12:30

Прийом громадян керівником Посольства України в Румунії: перша середа щомісяця.

Межі консульського округу:

Румунія