У ЗВ’ЯЗКУ З ВІЙНОЮ ТА ЕВАКУАЦІЄЮ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ ЗА КОРДОН БУЛО ЗАПРОВАДЖЕНО НОВІ КОНСУЛЬСЬКІ ДІЇ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ:
1. Постановка на консульський облік дітей, які знаходяться під опікою. З собою необхідно мати оригінали та копії таких документів: закордонний паспорт, свідоцтво про народження дитини, рішення суду про встановлення опіки над дитиною та рішення опікунської ради тощо, а також 2 фото 3,5 x 4,5 см.
2. Постановка на консульський облік дітей, які виїхали за кордон без дозволу другого з батьків. З собою необхідно мати оригінали та копії таких документів: свідоцтво про народження дитини*; паспорт того з батьків, з ким на даний момент перебуває дитина, 2 фото 3,5 x 4,5 см.
3. Продовження терміну дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон. З собою необхідно мати закордонний паспорт та ксерокопію його першої сторінки. Для продовження закордонного паспорта дитині потрібно свідоцтво про її народження*.
4. Внесення до паспорта громадянина України для виїзду за кордон інформації про дитину. З собою необхідно мати оригінали та копії таких документів: закордонний паспорт, свідоцтво про народження дитини*, 2 фото дитини 3,5×4,5 см.
*Якщо в свідоцтві про народження дитини наявні розбіжності з теперішніми іменами або прізвищами батьків необхідно подати додаткові документи для встановлення родинних зв’язків з дитиною.
Зверніть увагу: на кожну дитину потрібно мати окремий пакет необхідних документів та ксерокопій.
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА ДЛЯ ВЧИНЕННЯ КОНСУЛЬСЬКИХ ДІЙ
Прийом громадян з інших питань здійснюється за попередньою електронною реєстрацією.
Для запису на прийом слід перейти за посиланням https://online.mfa.gov.ua/ та виконати кілька простих кроків у наведеній послідовності:
Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися наступних правил:
У формулярі запису всі поля мають бути заповнені та вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу, а також назву консульської послуги. Невідповідність особистих даних або назви консульської послуги, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним фізичної особи, чи реальній меті звернення є підставою для скасування реєстрації.
Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які також хочуть отримати консульські послуги, то у кожного повинна бути індивідуальна реєстрація відповідно до п. 1.
Якщо Ви звертаєтеся за отриманням кількох консульських послуг одночасно, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Необхідно обрати час, який не співпадає з часом Вашого попереднього запису.
Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з того самого питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.
Не допускається реєстрація за ніками (наприклад Dmytro1982, Sofia RO тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.
Посольство залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У зв’язку з цим просимо перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або її перенесення на інший термін.
Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога швидше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який інший вільний час.