• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Română
Електронна черга
Опубліковано 26 червня 2023 року о 15:00


Електронна черга для вчинення консульських дій


Шановні відвідувачі!

З 15.11.2023 було оновлено механізм авторизації під час запису до Е-Черги. Задля покращення доступу до консульських послуг, Вашої безпеки та боротьби з кібершахрайством запис в Е-Чергу МЗС відбувається за умови електронної ідентифікації відвідувача, за допомогою е-підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис та BankID НБУ. Електронна ідентифікація забезпечується через платформу ID.GOV.UA. Просимо Вас заздалегідь підготуватися до використання засобів електронної ідентифікації.

• Як авторизуватися на ID.GOV.UA, як створити Дія.Підпис та що таке BankID НБУ - Ви зможете дізнатися на відповідній сторінці порталу МЗС - https://cutt.ly/queue-id 

• Крім Е-Черги, електронний підпис також надасть Вам можливість користуватися величезним переліком електронних послуг Порталу Дія -  https://diia.gov.ua !

(!) Оскільки записи, створені у попередній версії Е-Черги, були перенесені до оновленої, ефект від впровадження нового механізму авторизації буде дещо відкладеним (в залежності від заповненості графіку Е-Черги в кожній установі).

Просимо поставитися до цього з розумінням.


Для запису на прийом слід перейти за посиланням https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga 


УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за вибір консульської послуги та підготовку необхідних документів для її отримання.

Слід також пам’ятати, що Посольство України в Румунії не користується послугами посередників!

Запис до електронної черги є БЕЗКОШТОВНИМ для всіх видів послуг.


Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися наступних правил:

У формулярі запису всі поля мають бути заповнені та вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу. Невідповідність даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним фізичної особи є підставою для скасування реєстрації.

Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які також хочуть отримати консульські послуги, то у кожного повинна бути індивідуальна реєстрація відповідно до п. 1.

Якщо Ви звертаєтеся за отриманням кількох консульських послуг одночасно, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Необхідно обрати час, який не співпадає з часом Вашого попереднього запису.

Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з того самого питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.

Не допускається реєстрація за ніками (наприклад Roman1989, Alex PL тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.

Посольство України в Румунії залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У зв’язку з цим просимо перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або її перенесення на інший термін.

Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога раніше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який інший вільний час.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що під час звернення до Посольства громадянин буде прийнятий на вчинення  лише тієї консульської дії, на яку була здійснена реєстрація в електронній черзі.


У випадку невідповідності реєстрації меті візиту (наприклад, реєстрація здійснена на дію «Видача оформленого паспорта», натомість громадянин подає документи на оформлення закордонного паспорта (дія «Оформлення закордонного паспорта»), обслуговування здійснено не буде.


ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що Прийом громадян відбувається лише за наявності оригіналів та ксерокопій документів!


Увага! Відсутність можливості обрання дати візиту та повідомлення "Вільні слоти для запису відсутні" означає, що всі вільні місця на даний момент вже є заброньованими.

Інформуємо, що доступні для бронювання слоти відкриваються на регулярній основі.  Звертаємо увагу, шо через велику кількість заявників вільні слоти заповнюються протягом декількох хвилин після їх відкриття, що ускладнює можливість зареєструватись всім бажаючим. Для перевірки наявності вільних місць необхідно слідкувати за оновленням системи У зв`язку з цим, просимо утриматись від телефонних дзвінків та запитів на електронну пошту Посольства України в Румунії із скаргами щодо «неможливості записатись в електронну чергу» чи  проханнями здійснити запис в індивідуальному порядку.


Консульський округ:

Компетенція Консульського відділу Посольства розповсюджується на всю територію Румунії.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux